Cinta Yang Tak Dijangka 2

Hari ini aku masih terfikirkan jejaka yang aku jumpa semalam..siapa nama dia?kat mana dia tinggal?semua persoalan itu bermain-main di fikiran aku...Sedang aku mengelamun,datang satu-satunya kawan baik aku...
    "Woit,mengelamun panjang nampak..think about me ke??hehehe"
    "Banyaklah ko,dari fikir pasal ko baik aku fikir pasal katak kat bawah ko tu..hahahaha"
    "Hah!!mana katak!!ko jgn,aku paling tkt spesies tu...!!"
Nila bestfriend aku,badan je besar..tapi penakut katak...tapi xpe..aku xkisah coz diala satu-satunya kawan yang care pasal aku..huhuhu..
   "Hah!!Wei,mengelamun lagi..ko da siap da keje yg Dr.Mahani bagi tu ke?Aku nk tgk wei..da nk giler aku wat semlm tau.."
   "Belum lagila..ada lagi ckit je lagi..susah jgk keje tu tau..."
Terlupa sekejap pasal jejaka yang aku jumpa tadi...sebab melayan jejaka yang satu ni kat depan aku..hehehe....

Comments

Popular Posts