Friday, December 30, 2011

Goodbye 2011..Welcome 2012...

Hai semua..tidak lama lagi berlabuhlah sudah tahun 2011 dan menjelma pula tahun 2012..(skema nya ayat pandaGurlz..hehehe..)Sudah bersediakah kamu semua akan hadirnya tahun 2012..sudah terlaksanakah impian-impian kawan -kawan semua pada tahun 2011....atau adakah azam-azam kawan-kawan sudah terlaksana..kalau sudah Alhamdulillah..kalau belum kejarlah azam-azam korg pada tahun 2012 yang bakal menjelma nanti...Azam pandaGurlz??Entahlah..mungkin belum...Apa azam tahun baru kawan-kawan semua..??

Tidak ku sangka tahun 2011 sudah mahu melabuhkan tirai...banyak sungguh kenangan pandaGurlz dan kawan-kawan samada suka atau pun duka..Ada juga kawan-kawan pandaGurlz yang sudah menamatkan zaman bujang mereka dan ada juga yang sudah bergelar ibu atau bapa..Cepatnya masa berlalu...Kekadang pandaGurlz tertanya-tanya bila pula tibanya saat pandaGurlz mengalaminya juga..hehehehe...Doakan pandaGurlz erk kengkawan semua..hehehe..(^_^)..

Tidak sangka pandaGurlz da nak abis sem 5 n da nak masuk sem 6..pastu da nak dekat pula tibanya pandaGurlz akan berpraktikal..Hopefully dapatlah tempat yang ok..hehehe...(^_^)

Kat bawah ni antara kenangan-kenangan pandaGurlz ngan kengkwan..

Kem Terendak..depan tempat tinggal..
jaga sedia!!!hehehe..


seronoknya nk men bot!!!

yeay!!!kump kami menang!!!

lepas penat mendayung...huih..penat..
da macam KLCC plak..hehehe..

nila hasilnya..hehehe..

rock KPZ!!!
after Meriahnya KPZ..


mana satu comel??

bersama rumate n zu..

ngan adik angkat..

trip ngan dak2 Tawau



Feci2 yg cool..

kat KLIA..wat surprisela kononnya..

jom bergambar..huhu..

kat AIDEC..kira jgn tembak aku..hehehe..

g kem KARISMA..

Pemain2 hoki yg cool..hehehe..

jumlah tiket wayang utk sem ni..hehehe...

Korang memang terbaik...(bak kata BOBOIBOY...hehehe..).Thanks korg menyerikan sem 5 n tahun 2011 saya..tu antara je..kalo letak semua penuhla plak blog ni..hehehe...(^_^)..

SAYONARA YEAR 2011!!!>>>(^_^)