KlaS LmbT Tp xLmbt..

                                                                     Salam..

Selama 3 hari berturut-turut aku ada klas tambahan kat Mines..setiap kali petang menjelma selama 3 hari berturut-turut aku akan wujud di Mines..huhu..rasanya cam membazir waktu n duit aku tapi demi memuaskan nafsu keluar(ayat terpower plak..)aku turutkan jgk..tp aku tidak keseorangan..aku ditemani oleh kengkwn aku yg mmg kaki diorg kaki jalan..hehehe(jgn marah erk).

              Pastu tibala waktunya pada ari Jumaat bla aku ada klas kul 6.20 petang..tapi kul 5.30 aku masih ada di bumi mines lg...aku pn bergegas keluar dr bumi yg mengkhayalkan itu..aku tiba di tempat tgg bas kul 5.45..perh..aku da lambat ni..terus otak aku berputar ligat memikirkan nasibku jika aku lambat..terfikir di kpala muka demo OS ku...hehehe..aku pn nekla rapid..perh lg skali aku diduga,bas tu ble plak stop kat ktm..

          Aku pn terpaksa memikirkan jalan alternatif lain..otak ku berputar lg...(Chink!!!)Idea dpt!!aku pn trn pada pukul 6 dr bas tu,aku dptkan teksi..ble plak aku terckp nk blk kolej padahal aku ada klas kul 6.20..abg teksi tu pn ckp ble je..lalu,aku pn ubah statement.."g fakulti bang..clap ckp..huhu"melepas 10 inggit duit aku..eh,clap..11 inggit...nak dijadikan kisahkn..bla aku smpi kat fakulti..ble plak ramai lg yg xdtg..perh..penatnya aku gelabah..(nada xpuas ati)..aku pn terfikir..'ble je kalo aku tgg bas upm camni..'isk3x....

Comments

Popular Posts