EveNt Yg GemPak...

          Wah..lamanya x tulis dalam blog ni.....huhuhu......ni nk citer ni....bulan ni n bulan lepas agk buzy ckit...almaklumla org penting..(poyonya aku..huhu)...bulan lepas je dua event aku involve..satu MAKP-19 n satu lagi Fiesta Idol kat K14...Tau x MAKP-19 tu pe?cer citer ckit...huhuhu..MAKP ni penuhnya Majlis Anugerah Kecemerlangan Pendeta...majlis ni merangkap raikan student2 final year skali..aku jadi ajk nok...(opps..terlebih sudeh...)ajk pe?xdala besar sgt..stage manager je..huhuhu....hah??gmbar2 makp...malula nk letak..huhuhu...tyme ni aku xbp suka ngan dressing aku..almaklumla cari last minute..gambar Fiesta Idol adala...hah?Fiesta Idol tu apa plak..Fiesta Idol tu...Fiesta Idol tu...alamak malula nk ckp..pertandingan menyanyila...aku xdala menang tapi dapatla masuk final...nasib je kot..thanks to org yg tarik diri..tanpamu aku tiada di final..hahahaha....ayat nk power je..'sentap ati mak nak..'hehehehe....tyme saringan aku nyanyi lagu 'Elegi Sepi' n final plk dua lagu..'Kesetiaan' n 'Dondang Dendang'...Nk tgk gmbr..hah..tgk2..huhu..
tyme saringan...

antara wakil kolej..KPZ!!!

model majalah gtu..huhuhu...

pompuan melayu terakhir..hehehe..

tyme final...



      Abis je dua event tu igt nk bersara jap sem ni..ceh..tapi ad lagi dua event plk..satu event aku jadi ajk n satu lagi pertandingan boria plk...bla la nk rehat ni..ni last event k..huhuhu..I hope so...

Comments

Popular Posts