RinDu KE?? n CutI SeM..

Setelah sekian lama aku xedit post nikn..aku xtau nk tls pe??kisah cinta xdijangka tu stop kjp coz penulisnya ngah cari ilham nk create citer yg terbaik n sesuai utk sumer lapisan umo..ceh..poyo plak aku ni..hehehehe..

musim cuti sem da sampai ke pertengahan pun..xlama lg musim sem br bakal bermula..rindunya kat bilik aku..hehehe..tp betul rindu ke???hehehehe...biasala lumrah manusia bila kita kat uma mesti rasa rindu kat kolej..kalo kat kolej mesti rasa rindu kat uma..tol x??hah,tipula kalo xda ckit pn kn??mesti ada ckit..tol x??

musim cuti ni sesi membesarkan badanla..hehehehe..sumer kengkwn aku keje..xdala sumer..saja nk wat gempak je...ada yg kwn aku kawin n ada da dpt anak da..aku ni bilalakn..(isk3..stop2..merepek jela)hehehehe..aku calon pn xda camne nk kawin apatah lg ada anak..tol x??

perkara yg paling mendebarkan pada musim cuti ni ialah x lain dan x bukan RESULT!!!!! aku xtaula result aku ok ke x??heheheheharap okla...aku rasa bukan aku je yg risau..sumer kengkwan aku pn sm..tol x kengkwn??????

k ar..sampai disini saja..perut da berbunyi ni..daa... :)

Comments

Popular Posts